Generelt

Vores koncept med telt- og servicepakker bygger på et ønske om at flest mulige kan få mulighed for at afholde en fest i flotte rammer til konkurrence dygtige priser. Derfor bygger fundamentet også på effektivitet og selektive overvejelser for at holde vores omkostninger minimale, så vi kan tilbyde den bedste pris på markedet.


I praksis betyder det, at vi har frataget nogle af de store og omkostningsfyldte poster, som vi ikke mener, har den værdi, og derfor kan tilbyde meget konkurrence dygtige priser. 


Læs herunder, hvordan vi arbejder med vores koncept, og find ud af, om du er interesseret i at gøre brug af vores koncept, hvor vi kan tilbyde en pæn, god og flot løsning til de bedste priser på markedet. 

Fejl og mangler

Vi kan - ligesom alle andre - desværre også lave fejl.


Tjek derfor igennem efter modtagelse, at du har fået det korrekte inventar. 


Skulle vi have lavet en fejl, så kontakt os endelig med det samme, og så vil naturligvis gøre vores bedste for at løse problemet.


Inventaret betragtes som udgangspunkt som værende i orden, hvis vi ikke har hørt fra dig inden for 24 timer efter levering. 

Fragt

Alle vores pakker er som udgangspunkt med den service, at vi leverer og afhenter på din adresse.


Levering og afhentning er til og fra kantsten, da vi har mange stop og afhentninger på en dag. Det er både for at passe på vores chauffører, så de har optimale arbejdsvilkår, ligesom det er for at sikre, at vi kan arbejde effektivt, og dermed holde prisniveauet nede.


Vi kontakter dig altid, inden vi kører mod din adresse, så du er forberedt på levering og afhentning. 


Der tages et billede ved levering og afhentning, som er til internt brug, så vi kan dokumentere, hvordan det er leveret, og hvordan det er afhentet. Vi anbefaler, at du gør det samme.

Der er afsat ca. 30 min. til en levering og 30 min. til en afhentning. Skal chaufføren bruge mere tid, fordi tingene ikke står klar til levering/afhentning, så er det en omkostning, der potentielt kan gå fra dit depositum, og det ønsker vi at undgå. 


Vores chauffører kan til tider godt være ekstra behjælpelig, hvis vi er foran tidsplanen, eller har lidt ekstra tid. Dette er en gratis og ekstra service, som vi giver, og det kan derfor ikke forventes, at det også er muligt ved afhentning. Derfor husk at gør det klar, så chaufføren nemt kan transportere paller og inventar nemt på bilen ved afhentning.

Telt

Du modtager vores telt i en palleramme med teltduge samt stykker til at samle teltet. Derudover modtager du bundter med de forskellige typer stænger til at samle teltet


Når du har samlet tagkonstruktionen, så anbefaler vi, at du lige tjekker, om det skal have en klud indvendigt og udvendigt, ligesom vi også anbefaler det på siderne, når teltet står færdigt.

Efter brug skal teltet blot pakkes retur som du har modtaget det. Hvis enkelte ting skulle være gået i stykker, så husk at nævn det til os. Oftest kan det repareres og genudlejes, og så længe teltets funktionalitet er intakt, så er det ikke noget, der påvirker dit depositum. Bemærk dog, at dette også gælder kunder før dig, og vi prøver efter bedste evne at reparere småskader, så vi ikke skal trække dig, eller kunder før dig, i depositum.

Gulv

Du modtager vores gulv på paller fordelt på 1 kvadratmeter. 

Gulvet lægges nemt ved at klikke dem sammen, og det gøres i en "slangeløsning". Når gulvet er lagt, så anbefaler vi, at du lige giver det en vask/fejning, så du er sikker på, at gulvet fremstår pænt og rent til dit arrangement. 


Gulvet returneres på paller og med spændebånd som ved levering, og giv gerne lige gulvet en kost inden aflevering.

Borde

Borde modtager du på en palle. Bordene er foldbare, og skal blot foldes ud, og så er de klar til brug.

Bordene er genudlejningsborde, og du kan derfor forvente - i lighed med andre udbydere - at der kommer mærker og små buler på bordene, som der ikke kan gøres noget ved. Ligesom andre kunder kan have lavet små mærker på bordene, så accepterer vi også, at du kan risikere at lave mærker på bordene, og dette vil ikke påvirke dit depositum, så længe at bordenes funktion er intakt, og bordene kan genudlejes. 

Vi anbefaler altid, at du har duge til bordene grundet mærker og misfarvninger på bordene. 

Stole

Stole modtages i rækker a 10 stk. (klapstole modtages på palle). Efter brug skal de blot returneres, som du har modtaget dem. 


Vi anbefaler, at du inden ibrugtagelse lige tjekker stolene kort igennem, og lige overvejer, om nogle af stolene lige skal have en støvsugning inden ibrugtagelse. 

Duge og stolecovers

Duge og stolecovers modtages i sække. 


Dugene er naturligvis renset ved modtagelse. Dugene er dog ikke strøget, da det ikke er muligt for os at sikre dette i transporten. Derfor anbefaler vi, at du afsætter tid til at stryge dugene inden ibrugtagelse.


Der accepteres mad- og væskepletter til dugene. Der afsættes 10 min. pr. lejet dug, hvilket plejer at være nok ved normalt brug. Såfremt dugene afkræver mere tid, så er der risiko for, at du kan trækkes i depositum. 


Vi gør opmærksom på, at stearin på dugene ikke er tilladt, så hvis der skal levende lys på bordet, så husk at have noget under, der kan opsamle stearin. Stearin på en dug betyder, at dugen kan betegnes som totalbeskadiget. 
Det samme gør sig gældende med tusch, farveblyanter, kuglepinde og andet, der ikke kan betegnes som mad- og væskepletter. 


Har du lejet en slush ice maskine fra os, så gør vi opmærksom på, at vi anbefaler, du ikke bruger en dug til at stå under maskinen, da det vil afkræve meget af den afsatte tid til rens af dugene.


Husk at ryste dugene fri for pynt mm. inden de pakkes retur.

Service og andet til bordet

Service modtages i en eller flere pallerammer.


Servicen har været igennem vores opvaskemaskine, og det tjekkes inden udsendelse, men det er ikke blevet håndtørret. 


Da der er lang vej fra vores opvaskemaskine til dit festbord, så anbefaler vi derfor, at der afsættes tid til at give servicen en hurtig aftørring for at fjerne eventuelle kalkpletter osv. der måtte være, så det fremstår pænest muligt til dit festbord. 


Efter brug skal synlige madrester være fjernet. Såfremt der konstateres madrester på servicen, så kræver det, at vi skal afsætte ekstra tid til rens, da det ikke kan gå i vores opvaskemaskine, og denne omkostning vil fratages fra dit depositum, hvilket vi gerne vil undgå.